Smarownice pneumatyczne
Smarownica pneumatyczna wyposażona jest w pompę pneumatyczną, dzięki której można podłączyć ją bezpośrednio do kompresora. Cechami charakterystycznymi smarownicy pneumatycznej są wysoka jakość wykonania, prosta, wzmocniona konstrukcja i niezawodność użytkowania.
Smarownica pneumatyczna – najważniejsze parametry
Przy wyborze smarownicy pneumatycznej należy dokładnie sprawdzić jej parametry, by właściwie dopasować model tawotnicy do konkretnego zastosowania. W szczególności należy zwrócić uwagę na:
- pojemność – jeśli smarownica pneumatyczna ma być użytkowana często i intensywnie, lepiej zdecydować się na model z większym zbiornikiem smaru, z kolei jeśli tawotnica ma być używana sporadycznie, należy postawić na tańszy model o mniejszej pojemności,
- szybkość przenoszenia smaru – określa ona, jaką ilość smaru tawotnica jest w stanie przepompować w ciągu minuty; generalnie im wyższa szybkość, tym lepiej,
- ciśnienie – powinno być ono dostosowane do ciśnienia kompresora, z którym współpracować będzie smarownica pneumatyczna,
- materiał – im bardziej wytrzymały materiał, tym smarownica dłużej będzie niezawodnie pracować; godne polecenia są modele metalowe z odpowiednim zabezpieczeniem antykorozyjnym.
Smarownica pneumatyczna przewoźna
Smarownica pneumatyczna przewoźna wyróżnia się dużą mobilnością – wyposażona jest w koła, umożliwiające jej wygodne przemieszczanie. Wysoka mobilność tawotnicy sprawia, że może być ona wyposażona w pojemniejszy zbiornik na smar, niż standardowe modele przenośne – w przypadku smarownicy pneumatycznej DSP13 jego pojemność wynosi 13 kg. Ponadto, smarownice przewoźne wyróżniają się wysokim ciśnieniem smaru, dzięki czemu doskonale sprawdzają się w smarowaniu różnorodnych mechanizmów i części silników samochodowych.
Smarownice pneumatyczne przenośne SAMOA
Poza smarownicą pneumatyczną przewoźną, w ofercie Deforin znajdziesz również smarownice przenośne hiszpańskiej marki SAMOA. Oferujemy smarownice SAMOA 168600, 168601 i 167500, o ciśnieniu powietrza 3-10 bar, pojemnościach zbiorniku smaru 500 g lub 1 kg, z przewodem giętkim bądź metalowym sztywnym. Zapraszamy do zapoznania się z pełną specyfikacją smarownic pneumatycznych z naszej oferty!
-
SMAROWNICA PNEUMATYCZNA DSP13
Smarownica pneumatyczna przewoźna 13 kg, typ DSP13 dedykowana jest do smarowania urządzeń przez smarowniczki/kalamitki, wyposażona w końcówkę do smarowania smarowniczek prostych, jak również smarowniczek płaskich, stożkowych (wymagana jest zmiana końcówki smarowej)
- pneumatyczna pompa smaru o przełożeniu 50:1
- pojemność zbiornika smaru: 13kg
- gumowy wąż smarowy ¼” 4m.
- max. ciśnienie powietrza: 8 bar
- max. zużycie powietrza: 330l./min.
- max. wydajność przy ciśnieniu 6 bar: 1000g/min.
- pistolet smarowy wyposażony w końcówkę czteroszczękową
-
SMAROWNICA PNEUMATYCZNA SAMOA 168600
Niewielka smarownica pneumatyczna przenośna SAMOA 168600 dedykowana jest do smarowania urządzeń przez smarowniczki/kalamitki, wyposażona w końcówkę do smarowania smarowniczek prostych, jak również smarowniczek płaskich, stożkowych (wymagana jest zmiana końcówki smarowej)
- pojemność zbiornika smaru: 500g
- giętki przewód zakończony końcówką czteroszczękową
- ciśnienie powietrza: 3-10 bar
- pojemność zbiornika smaru: 500g
-
SMAROWNICA PNEUMATYCZNA SAMOA 168601
Niewielka smarownica pneumatyczna przenośna SAMOA 168601 dedykowana jest do smarowania urządzeń przez smarowniczki/kalamitki, wyposażona w końcówkę do smarowania smarowniczek prostych, jak również smarowniczek płaskich, stożkowych (wymagana jest zmiana końcówki smarowej)
- pojemność zbiornika smaru: 500g
- metalowy sztywny przewód zakończony końcówką czteroszczękową
- ciśnienie powietrza: 3-10 bar
- pojemność zbiornika smaru: 500g
-
SMAROWNICA PNEUMATYCZNA SAMOA 167500
Smarownica pneumatyczna przenośna SAMOA 167500 jest większą wersją SAMOA 168600, dedykowana jest do smarowania urządzeń przez smarowniczki/kalamitki, wyposażona w końcówkę do smarowania smarowniczek prostych, jak również smarowniczek płaskich, stożkowych (wymagana jest zmiana końcówki smarowej)
- pojemność zbiornika smaru: 1 kg
- giętki przewód zakończony końcówką czteroszczękową
- ciśnienie powietrza: 3-10 bar
- pojemność zbiornika smaru: 1 kg