ATS

  • SMAR A.T.S. LEP 1

    Smar A.T.S. LEP 1 przeznaczony jest do smarowania łożysk tocznych pracujących przy wysokich obciążeniach, tj., gdy C/P < 7 dla łożysk obciążonych głównie promieniowo i gdy C/P < 16 dla łożysk obciążonych głównie osiowo, a także, gdy w pracy łożysk mniej obciążonych występuje obciążenie udarowe. Smar produkowany jest w klasie NLGI 1.

    • zastosowanie: smarowanie łożysk urządzeń z centralnymi układami smarowania, pracujących w umiarkowanych temperaturach otoczenia i wymagających przetłaczania smaru na duże odległości
    • skład: olej mineralny zagęszczony mydłami litowymi; dodatki o działaniu przeciwutleniającym i przeciwkorozyjnym oraz polepszającym własności smarne
    • zakres temperatur: od -20 do +120°C; graniczne temperatury pracy mogą być wyższe lub niższe, w zależności od rodzaju łożyska i wymaganych okresów smarowania.
    • opakowanie: pojemnik: 25kg; beczka 180 kg
  • SMAR A.T.S. LEP 2

    Smar A.T.S. LEP 2 przeznaczony jest do smarowania łożysk tocznych pracujących przy wysokich obciążeniach, tj., gdy C/P < 7 dla łożysk obciążonych głównie promieniowo i gdy C/P < 16 dla łożysk obciążonych głównie osiowo, a także, gdy w pracy łożysk mniej obciążonych występuje obciążenie udarowe. Smar produkowany jest w klasie NLGI 2.

    • zastosowanie: smarowanie łożysk urządzeń z indywidualnym systemem smarowania oraz z centralnymi układami smarowania, pracujących w wysokich temperaturach otoczenia i wymagających przetłaczania smaru na małe odległości
    • skład: olej mineralny zagęszczony mydłami litowymi; dodatki o działaniu przeciwutleniającym i przeciwkorozyjnym oraz polepszającym własności smarne
    • zakres temperatur: od -20 do +120°C; graniczne temperatury pracy mogą być wyższe lub niższe, w zależności od rodzaju łożyska i wymaganych okresów smarowania
    • opakowanie: pojemnik: 25kg; beczka 180 kg
  • SMAR A.T.S. PS 01

    Smar A.T.S. PS 01 produkowany jest w klasie NLGI 00.

    • zastosowanie: smarowanie zamkniętych przekładni zębatych, walcowych i stożkowych, łożysk ślizgowych i tocznych wolnobieżnych; smar stosuje się w zależności od konstrukcji przekładni lub ułożyskowania, stopnia uszczelnienia i temperatury;  zaleca się stosowanie smaru w centralnych układach smarowania o rozbudowanej instalacji
    • skład: olej mineralny głębokorafinowany, zawierający dodatki o działaniu przeciwutleniającym i przeciwkorozyjnym oraz polepszającym własności smarne i adhezyjne
    • zakres temperatur: od -20 do +100°C; przy smarowaniu centralnym  może być stosowany do temp. 140°C
    • opakowanie: pojemnik: 25kg;beczka 180 kg